Halaman

Tuesday, November 06, 2012

Exam Was over


"Exam was over at 5.00pm on 5 Nov 2012"
Genap 4.5 tahun, exam semester enam diakhiri dengan kertas matematik MTE 3112. Apapun semester 6 sudah pun dilalui, dihayati dan sewaktu dengannya. Apa yang paling penting ialah semoga saya mendapat keputusan yang setimpal dengan usaha dan perhatian di dalam kelas. “Semoga saya mendapat keputusan yang baik” merupakan ayat biasa didengar tetapi kadngkala saya tak suka sangat. Mungkin lebih sesuai katakana semoga keputusan saya setimpal dengan usaha. Yea kan??

After this, akan bercutilah saya selama lebih kurang 54 hari sebelum meyambung perjuangan berbaki setahun. Masa cuti belum dirancang tetapi apa yang penting, saya punya tugasan itu begitu banyak menanti. Kepada yang belum habis exam..teruskan usaha, kepada yang dah habis, selamat bercuti..

No comments:

Post a Comment

What do you think?